zondag 2 januari 2005

MP3 van de week

Ik ben een verwoed verzamelaar van CD's. Downloaden doe ik nauwlijks. Maar maak wel veel MP3 voor op mijn trouwe Ipod. Omdat ik graag anderen kennis laat maken met mijn muzieksmaak en mensen graag eens iets anders wil laten horen dan de Top40 en soortgelijke bagger, zal ik vanaf heden ieder weekend een MP3 plaatsen uit mijn collectie. Recent of niet recent, iedere week een leuke MP3. Deze week heb ik gekozen voor een nummer van de Canadese zangeres Sarah McLachlan, een singer-songwriter die in eigen land en de VS razend populair is maar in Nederland niet echt bekend. Ze heeft al zo'n 7 reguliere CD's gemaakt en een zooitje remix, live and rarities CD's. Onlangs trad ze op in de cola-tent naast de bierhal daar in Amsterdam. Natuurlijk was The Sorcerer daarbij. Van een show uit deze tournee in de VS is laatst een CD/DVD verschenen, die zeker de moeite waard is. 'Afterglow Live' heet dit schijfje. Van deze schijf de eerste MP3 van de week:
Sarah McLachlan - Trainwreck (live)