dinsdag 1 maart 2005

275 treden

OK, zondagmiddag. A. was werken en ik zat me een heel klein beetje te vervelen. Vanuit mijn stoel zag ik hem staan. Mooi in het licht van de zon. Ik trok mijn schoenen en jas aan en ging eerst drie trappen af, liep de straat uit, bocht om, brug over en na betaling van 1 euro begon ik aan de beklimming van de 275 treden... Boven gekomen, maakte ik een leuke serie foto's. Helaas had ik mijn lader op Jeugddorp laten liggen en was mijn accu bijna leeg.
Let vooral op die mooie schaduw.
Ons huis staat er net op
Vooral Rotterdam ligt er prachtig bij
Binnenkort gaan ze eindelijk de wijzerplaten een grote opknapbeurt geven. Kunnen we 's avonds en 's nachts ook zien hoe laat of dat het is.
Tijdens deze renovatie mag je de toren niet op. Als het dan van de zomer zover is zal ik de klim nog eens wagen om mooie zonnige plaatjes te maken.