vrijdag 27 juli 2007

Telefoonomissie

Ik was de laatste tijd flink aan het ROM-flashen op mijn PDA-telefoon. Dus het installeren van een ander, nieuw, aangepast OS. Voor mijn telefoon was nl. nog geen officieel uitgebrachte update naar Windows Mobile 6 beschikbaar en vele freaks over de hele wereld zijn er zelf maar gaan bouwen.

Op vakantie wilde mijn telefoon na 1 dag al niet meer opladen, na de vakantie deed de camera het ook niet meer en was de batterij binnen een uur leeg. Dus maar een beroep gedaan op de garantie en ben zojuist teruggebeld door een vriendelijke Vlaams sprekende dame van de reparateur: EuroTwice, dat ik maandag mijn telefoon weer terug kan verwachten. Volgens het online tracking systeem, is hij in repair/swap geweest. Ik ben dus benieuwd... ...Kan ik weer tweaken, hacken en spelen. Update dd 28-7: Een koerier bracht mijn telefoon vanmorgen terug. Was zeer benieuwd. Vage pakbon met een andere probleembeschrijving. Een volle batterij (dus dat biedt hoop dacht ik nog), maar camera niet gerepareerd en na het plaatsen van SIM-kaart liep hij weer binnen 20 minuten naar 80% leeg. Maandag dus maar weer bellen om dat ding weer naar Belgenland te sturen.