zondag 19 april 2009

Fleetwood Mac weer op tournee (2)

Zoals ik al eerder schreef, is mijn favoriete band 'Fleetwood Mac' weer op tournee door de Verenigde Staten. Of ze deze keer Europa weer aandoen, is nog niet bekend. Als dat het geval is, hoop ik vurig op een concert in Nederland, maar als ik er weer voor naar Duitsland moet, vind ik het prima. Enfin, op internet circuleren al een aantal opnames van de recente concerten. Er staan er al inmiddels 9 op mijn iPod. De geluidskwaliteit van deze (in het publiek) opgenomen shows, is niet altijd even goed, maar wel stukken beter dan de 100-en tapes met opnames (in mijn archief) van concerten uit de jaren 70,80 en 90...ook opname-technieken gaan met hun tijd mee. Om jullie een beetje te laten meedelen hieronder twee links naar heel recente opnames. Een van vorige week woensdag (15 april), zonder meer de beste qua geluidskwaliteit en eentje van afgelopen vrijdag (17 april):
Philladelphia (Wachiova Center) 15-4-2009 Cleveland (Quicken Loans Arena) 17-4-2009